Gutske Sedlo - Mł. Jaworowy - Kozinec

Niedziela, 22 sierpnia 2010 | dodano: 22.08.2010

Dzisiaj była piękna pogoda więc za cel obrałem cobie Mały Jaworowy 945 m. w Beskidzie Morawskośląskim. Dodam że jest to jedna z najbliższych wyższych gór od Cieszyna i najlepiej też widoczna z wielu punktów naszego miasta. Na szczyt prowadzi droga asfaltowa i kilka szlaków. Nieco poniżej szczytu można wyjechać wyciągiem krzesełkowym a jadąc dalej grzbietem łatwo można osiągnąć wyższy szczyt Jaworowy 1032 m. W zimie trasy narciarskie.
Tym razem pojechałem przez Ropice, Stritez i Smilovice do Řeki. 3 kilometrowym asfaltowym (dość kiepski) podjazdem na Gutske sedlo 680 m. a dalej zielonym i niebieskim szlakiem na Mały Jaworowy 945 m. Na szczycie sporo ludzi, kilku bikerów i oczywiście przednie widoki! Zjechałem asfaltem do Tyry i z dwoma bikerami do Oldrichovic. Coś mnie jednak napadło i zafundowałem sobie kolejny asfaltowy podjazd do chaty Kozinec 620 m. Na zjeździe wyciskam 79,3 k/h

| 20:52 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj wszyscy widzę biją rekordy vmax, wzcześniej svengips, teraz Ty :)ja niestety nie mam w liczniku opcji pamiętania najwyższej wartości, więc muszę lookać przy zjazdach, co nieco mnie powstrzymuje od pełnego kopa :) widokowy wypad!