Goleszów skocznie i las Grabicz

• Sprzęt Merida
Wtorek, 3 sierpnia 2010 | dodano: 03.08.2010

Do Goleszowa pojechałem żeby sprawdzić stan starej trasy w lesie i czy nadaje się do jeżdżenia. Przy okazji podskoczyłem pozjeżdżać na skoczniach.
Na trasie nie byłem ze 2 lata i okazuje się że mało z niej zostało, skocznie, bandy i mostki poniszczone.

cień bikera

dawna banda

zjeździk z zakrętami

a to już skocznie

przed zjazdem z małej

i ślad po zjeżdzie (49,5 k/h)

na zeskoku dużej skoczni

i po zjeżdzie (60,8 k/h)

chelm
| 15:16 poniedziałek, 13 września 2010 | linkuj Witam, poprzedni komentarz pisałam jako goleszowianka, ale jak widzę zmieniły się zasady... Niestety pomyliłeś mnie z kimś - w szkole nie uczę, a męża nie posiadam. Z polskim masz rację u mnie nie najlepiej, ale nie przejmuję się tym wcale:) Szkoda, że nie zależy Ci na takim kontakcie...
| 22:33 środa, 8 września 2010 | linkuj Niestety nie szukam takiego kontaktu a Pani choć w szkole uczy to z j. polskim nie najlepiej. Oboje z mężem tacy zazdrośni że szkoda komentować.
Hannju Lepiszto | 19:09 środa, 8 września 2010 | linkuj Ze zdjęcia wygląda że skoczyłeśna na tej dużej jakieś 4,5m. No może 5. Właśnie kompletujemy kadre skoczków rowerowych. Szukamy obecnie zastępcy najlepszego naszego zawodnika pseudonim-Aigel, który na Wielkiej Krokwi oddał 10m, dwie nerki i wątrobe. Ale nie wystrasz się; wszystkiego cię nauczymy.
goleszowianka | 12:56 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj Widzę, że bardzo chętnie dzielisz się swoimi osiągnięciami! Cieszę się z tego, iż tak bardzo fascynują Cię obiekty sportowe. Jestem pewna, że zechcesz również dopomóc w ich modernizacji, a także za sponsorować dzieciom nagrody w najbliższym konkursie na skoczni. W najbliższym czasie liczę na kontakt lub sama go nawiążę.