Z widokiem na Łysą Górę

• Sprzęt Merida
Poniedziałek, 12 lipca 2010 | dodano: 12.07.2010

Wyjechałem wcześnie rano i jak zwykle nie wziąłem mapy bo tereny ogólnie znam. Później wyszło tak że trochę kluczyłem w okolicach Domaslovic i przejechałem nie znanymi mi dróżkami. Na drogę Cieszyn - Frydek wbiłem się w Vojkovicach i tak dalej do Dobrej i przez rzekę Moravkę do Skalicy. Następnie pod górami przez Nosovice, Vysni Lhoty, Komorni Lhotkę, Smilovice, Guty do Oldrichovic. Przez większą część trasy towarzyszył mi widok na najwyższą Łysą Górę i oczywiście Beskid Morawskośląski.

daniel3ttt | 19:24 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj Racja z tymi Łysymi:) Ja pisałem o najwyższym szczycie w Beskidzie Morawskośląskim (Czechy) Lysa Hora 1323 m.
| 15:12 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj heh, też bylem na Łysej Górze (w Beskidzie Małym) ostatnio...:) Łysych Gór to tak jak Czupli, Magurek i Przysłopów:)
radek3131
| 14:20 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj Jak przeczytałem tytuł to myślałem, że chodzi o inną Łysą Górę (2 pod względem wysokości w Górach Świętokrzyskich) :)