Trzanowice i okolice

• Sprzęt Merida
Niedziela, 24 kwietnia 2022 | dodano: 24.04.2022

Na godzinkę do pracy a potem na Czechy. Przy okazji trafiłem na kilka dalszych opuszczonych obiektów.
A co tak te opuszczone? W poprzednich latach podczas wyjazdów rowerowych były różne zabytki jak np: zamki, pałace, dwory. Potem różne grodziska, gródki, szańce czy fortyfikacje. Były też jaskinie, skały, wiatraki i kopalnie. Teraz tak jakoś padło na opuszczone i zrujnowane. Czasem jest dodatkowa adrenalina bo  trzeba uważać żeby coś na łeb ne spadło i nie wiadomo czy kogoś tam się nie spotka. Z takich niespodziewanych gości spotkałem już szczury, zające i sarny.  Miejsca zostawiam w takim stanie jak zastałem, nie zbieram artefaktów.
Nie wszędzie się udaje i nie wszędzie można wejść. Ważne jest wyczucie, żeby wiedzieć na ile i gdzie  można sobie pozwolić z eksploracją.
Szwedzka kapliczka na wyjeździe z Czeskiego Cieszyna
Szwedzka kapliczka na wyjeździe z Czeskiego Cieszyna. Na tym miejscu mieli zostać pochowani szwedzcy żołnierze którzy zginęli podczas Wojny Trzydziestoletniej.
Ruina w Mostach
Gdzieś w lesie
Najciekawszy dzisiaj opuszczony budynek
Jedno z pomieszczeń z namalowanym za ścianie zamkiem
W piwnicy nawet niekompletny rower się znakazł
W piwnicy nawet niekompletny rower się znalazł