Żelazny Szlak Rowerowy

Zebrzydowice
Zamek w Zebrzydowicach
Żelazny Szlak Rowerowy
Ścieżka rowerowa po dawnej linii kolejowej
W Ruptawie
ŻSR dalej
Bzie Zameckie dawny dwór obronny
Dawny pałac w Golasowicach
Odnowiony spichlerz w Hażlachu

| 00:27 poniedziałek, 8 marca 2021 | linkuj Jechałem tylko odcinek z Zebrzydowic do Jastrzębia i potwierdzam że jest OK. Na trasę nie wjadą samochody i jedynie w kilku miejscach przecina się normalne drogi. Widokowo nic specjalnego bo w większości w lesie albo widok zasłaniają skarpy. Po czeskiej stronie dawno nie byłem w tamtych rejonach z powodu zamkniętej granicy. Zerknąłem na mapę w jednym miejscu jak przebiega ta trasa i przypuszczam że wytyczono trasę z wykorzystaniem istniejących ścieżek rowerowych, nie zawsze niezależnych.
szczypiorizka
| 15:16 niedziela, 7 marca 2021 | linkuj Ostatnio natknęłam się na relację rowerzysty ,który napisał, że Szlak jest mocno przereklamowany :( Tylko kawałek jest super (po polskiej stronie), potem jest ok, a czeska część to jakaś pomyłka.
Masz jakieś swoje przemyślenia na ten temat? Pytam, ponieważ zastanawiam się czy porywać się na wycieczkę, by "zaliczyć" ten Szlak :-)