Po okolicy

Niedziela, 21 maja 2017 | dodano: 21.05.2017

Po różnych miejscach w okolicy.
Najpierw pojechałem sobie na leśną trasą którą wytyczyliśmy kiedyś w lesie w Marklowicach. Od kolegi  dowiedziałem się że ktoś wczoraj zaliczył tam dzwona i że nie obyło się bez karetki (złamany obojczyk). Przewertowałem sobie papierowe zapiski i odnalazłem kilka informacji. Zaczęło się właściwie od tego że w lesie na Szarotce była już od lat podobna ale krótsza trasa (0,5 km). Jeżdżąc po okolicy wpadł mi w oko Lasek Marklowicki, który poprzecinany licznymi dolinkami i wąwozami doskonale nadawał się do poprowadzenia tam trasy.  Miałem  wtedy granatową Meridę Comp 17", która była wręcz stworzona do takich tras. Wkrótce dołączył kuzyn i 17 października 2003 r. zaczęło się wytyczanie trasy, układanie mostków, sypanie skoczni i band. Początkowo miała 750 m. potem wydłużyliśmy do 1200 m. i potem jeszcze do 1500 m. Jeździło tam sporo bikerów ale też i motocrossowcy. Ci ostatni przyczynili się do tego że mieszkający niedaleko były leśniczy zaczął niszczyć trasę. My naprawialiśmy zniszczone mostki i skocznie a on jak nikogo nie było dewastował. Coś tam się potem uspokoiło ale my znaleźliśmy wtedy inny rejon w Dzięgielowie na Grabowej. Czasem jeszcze zaglądałem do Marklowic i nieraz przejeżdżałem. Ostatnio dawno jednak tam nie bylem, wiec dziś postanowiłem zobaczyć jak to tam wygląda.
Trasa ma się dobrze, widać że jest jeżdżona. Nie ma co prawda skoczni ale poza tym nic się nie zmieniło.
Trasa w Marklowicach
Trasa w Marklowicach. Dawniej leżało tu drzewo, które wykorzystaliśmy jako skocznię robiąc najazd.
Dalej była kolejna skocznia i bandy lewa, prawa. Potem kilka takich dolinek "U"- kształtnych
Trasa
Trasa © daniel3ttt
Trasa w Marklowicach
Trasa mostek
Trasa
Trasa scianka z góry
Trasa ścianka z góry
No i tak sobie przejechałem a potem pojechałem zrobić rundkę po okolicy.