Olza i Ochodzita

Piątek, 19 maja 2017 | dodano: 19.05.2017

Tam gdzie biją źródła Olzy. Czyli pod Gańczorkę ponownie. W Cieszynie wielu widzi Olzę codziennie ale jestem ciekaw ilu było przy źródle. Wybrałem się wcześnie rano aby potem jeszcze zaliczyć jakieś górki. Były nimi Tyniok i Ochodzita.

Ustroń
Zbiornik Gańczorka
Wodospad
Drewutnia nad Olzą
Dojście do źródła Olzy nie jest oznakowane. Jeśli ktoś nie wie to raczej nie trafi.
Blisko źródła
Z tego miejsca zjechałem tylko ok 100 m. i dalej pojechałem ścieżką trawersującą zbocza Gańczorki
Mostek Troli
Trawers Gańczorki
Pod Małą Gańczorką
Z siodła pojechałem na Gańczorkę pod skały a potem wróciłem
Pod Gańczorką
Pisek
I na koniec Olza w Cieszynie

Potem jeszcze do pracy

| 13:51 wtorek, 13 czerwca 2017 | linkuj Jak chcesz trafić do źródła Olzy to tu masz wskazówki http://wiadomosci.ox.pl/wiadomosc,37278,wpr-do-zrodla-olzy.html
A jak chodzi o tą trasę to mogę wrzucić wieczorem.
Valdemare
| 21:38 poniedziałek, 12 czerwca 2017 | linkuj Daniel, masz może trasę gpx tej wycieczki? Chciałbym zwiedzić te tereny ..
| 20:05 niedziela, 21 maja 2017 | linkuj Tak w ogóle szlak ze Stecówki przez Karolówkę, Gańczorkę i Tyniok jest rewelacyjny
niradhara
| 07:50 niedziela, 21 maja 2017 | linkuj Nie ma to jak góry! Uwielbiam oglądać takie foty :)
wmarek1974
| 20:39 sobota, 20 maja 2017 | linkuj Podobne zdjęcie z Gańczorki opublikowałem w wersji papierowej Rowertouru, gdzie też pisałem "O dwóch paniach na literę O": o Olzie i Ostrawicy.