Ruda Śląska

Niedziela, 30 kwietnia 2017 | dodano: 30.04.2017

Do Rudy po lampę.
Wczoraj kupiliśmy synowi "nowy" rower w Bielsku. Używany z ogłoszenia ale bardzo mało jeżdżony, w bdb stanie i  za dobrą cenę. W dodatku jeszcze 50 zł udało się wynegocjować. Kross bardzo mu się spodobał, nieco pojeździł i spakowaliśmy do samochodu. Pech taki że cofając zauważyłem stojący za mną samochód ale przyczepki już nie. Poszła lampa tylna. W sobotę po południu nie było szans znaleźć u sprzedawców części takiej lampy bo wszystko zamknięte.  W domu znalazłem na Allegro w Rudzie Śląskiej i na szczęście udało się umówić na niedzielę po odbiór.
Wyjechałem rankiem po 7 godz. Od Cieszyna do Żor w lekkiej mżawce. Potem się rozpogodziło. Mając ok 1 godz w zapasie postanowiłem tez zobaczyć kilka miejsc w Rudzie Śląskiej.
Rankiem mżawka
Ciężki schron bojowy nr 34 OWŚ
Ciężki schron bojowy nr 33 OWŚ
Na miejscu
Na miejscu. Za lampę zapłaciłem 40 zł więc i tak 10 do przodu bo 50zł udało się zbić za rower.
KWK Wawel Szyb Klara
KWK Budryk w Ornontowicach
Kotek na pauzie
W Żorach

Wymiana lampy zajęła mi dosłownie kilka minut.