Chudów Castle

Czwartek, 4 lutego 2016 | dodano: 04.02.2016

山は私のインスピレーションであり、私はより多くのそれらを参照してください。彼らは、遠くと近くにあります。インスピレーションがなくなることはないことを非常に多くのがあります。 (JPN)
Czyli: Góry są moją inspiracją, widzę je coraz większe. Są one daleko i blisko. Jest ich tak dużo że inspiracji nigdy nie braknie.
Nad górami kolejny dzień wisiały ciemne chmury, w Cieszynie polatywał śnieg więc pojechałem na północ. Tym razem miałem zachodni wiatr i nie szło już tak popylać jak ostatnio.

W rasie
W trasie
Rynek w Żorach
Za Żorami nie zauważyłem skrętu na Knurów i pojechałem na Rybnik. Myślałem nawet posłać wiadomość Gustavowi że jadę do jego miasta ale tak wiało że na rondzie zawróciłem i wróciłem na swoją trasę.
W lesie za Żorami
Las inny niż u nas
Las jakiś inny niż u nas, sosnowy.
Pałac w Palowicach
Gródek średniowieczny w Bełku
Tak mógł wyglądać w średniowieczu
Widok z gródka
Kaplica grobowa
Kaplica na gródku
Kaplica na gródku pochodzi z 1860 r. Pod nią, czyli wewnątrz kopca znajduje się krypta grobowa. Gródek zapewne pilnował traktu handlowego. Otaczały go mokradła i rzeczka Bierawka (za moimi plecami).
Pałac w Ornontowicach
Kopalnia
Cel dnia osiągnięty
Zamek w Chudowie
Wcześniej na miejscu zamku stał drewniany gródek, który spłonął w XVI w. Murowany zamek postawił Jan Gierałtowski w 1532 r.
W 1875 r. zamek spłonął.
Zamek Chudów
Orzesze
Powrót dwupasmówką
Miasteczko westernowe
W dawnym dworze w Pawłowicach
W stronę Cieszyna

piofci
| 20:53 piątek, 5 lutego 2016 | linkuj fajnie zobaczyć bliskie tereny na zdjęciach, na tym rondzie w Orzeszu to się najeździłem ;)
| 18:48 piątek, 5 lutego 2016 | linkuj Taka pogoda że po płaskim. Kaplica neogotycka
mors
| 15:08 piątek, 5 lutego 2016 | linkuj Alez płasko dzisiaj. Fajne wnętrze w tej kaplicy takie autentyczne, sprzed 150 lat
gustav
| 20:53 czwartek, 4 lutego 2016 | linkuj dziś by były nici ze spotkania, od razu po pracy poszłem spać, zamuła nieziemska eehh