Cieszyn

Sobota, 28 listopada 2015 | dodano: 28.11.2015

Do pracy i po mieście. Przy okazji przetestowałem sobie nowe ochraniacze. Nie było mrozu i jak na razie wrażenia pozytywne. Przymierzałem kiedyś inne z Decathlonu i sobie odpuściłem. Od spodu był tam tylko pasek na rzep i podczas jazdy zsuwały by się na pewno z końca buta. Stare ochraniacze Uvex mają już nieco poniszczoną podeszwę i w jednym zepsuł się zamek. Wszyję sobie kiedyś rzep i może jeszcze się przydadzą.

Ochraniacze
Podeszwa
Nad Olzą

| 16:55 wtorek, 1 grudnia 2015 | linkuj Żaden problem, można to naciąć i obszyć. Poza tym ile to się chodzi jeżdżąc na rowerze?
| 17:24 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj tomekoko - pasują do szosowych i do MTB
xtnt - ochraniacze btwin przymierzałem na normalne buty (mam 42) i nawet rozm 45-47 ledwo szło naciągnąć a jak ruszałem nogą to tył zsuwał się z buta. Te kupiłem na Allegro za niewiele więcej jak twoje ale dopasowane są dobrze. Rozmiar 42-44 pasuje idealnie do butów 42 ale pewnie do 43 też, no i były różne wzory. Coś więcej będę mógł o nich napisać po dłuższej jeździe w zimnym.
Stare Uvexa wytrzymały ok 10 lat ale też kosztowały ze 3 razy więcej.