Po okolicy

Sobota, 31 października 2015 | dodano: 31.10.2015

Przed pracą i po pracy, w sumie nie daleko ale uzbierało się prawie 50 km.
Po wyjściu z pracy wczoraj wieczorem stwierdziłem że nie mam tylnej lampki. Przeszła mi nawet myśl że ktoś po prostu gwizdnął mi z roweru i wracałem do domu chodnikami. W domu jednak kiedy przeglądałem zdjęcia zauważyłem, że na zdjęciu w lesie nie ma już lampki przy rowerze. Przypomniałem sobie od razu że gdzieś tam w lesie zahaczyłem pedałem o jakieś gałęzie i przenosiłem rower. Pewnie tam też straciłem lampkę. Rankiem udałem się ponownie do lasu Parchowiec.
Była gęsta mgła i nawet jakoś głupio poczułem się w Kalembicach na głównej bez tylnej lampki.
Las Parchowiec
Po przybyciu na miejsce dopiero po chwili rozglądania się odnalazłem lampkę
Jast i zguba
Jest i zguba
Potem pokręciłem się jeszcze po lesie i pojechałem w inne miejsce gdzie spodziewałem się ze będzie kontynuacja ciągu kamieni granicznych. Jadąc skrajem lasu znalazłem jeden TK
TK w Kalembicach
Marklowice kolejne dwa TK
Marklowice
Marklowice. Tam dalsze dwa TK, które znałem wcześniej
Pojechałem do pracy na 10 tą. Po pracy wróciłem do Marklowic, gdyż kolega z pracy, który tam mieszka poinformował mnie że w pobliżu jest jeszcze trzeci kamień
Dwór w Marklowicach
Na Topolowej
Tak się składa że w pobliżu mieszka też mój kierownik z pracy, więc go odwiedziłem. Ten zaś powiedział mi że za jego domem są dalsze
Tego wykopałem i postawiłem
Tego np wykopałem i postawiłem
A w sumie od Marklowic do Kalembic naliczyłem 11 kamieni TK
Dawno tędy nie jechałem
Krzyż pokutny
Krzyż pokutny. Prawdopodobnie jest to zaginiony krzyż z Pastiwsk, który stał niedaleko szkoły. Według relacji osoby pamiętającej ten krzyż, leżał w potoku i nie miał jednego ramienia.