Cieszyn

Niedziela, 16 sierpnia 2015 | dodano: 16.08.2015

Głównie z chłopakami po osiedlu i temu średnia taka a nie inna. Potem jeszcze jedna akcja z kotem. Otóż po rowerowaniu, gdy rozmawiałem sobie jeszcze z dwoma sąsiadkami przed blokiem, nagle usłyszeliśmy dzwoneczek. Przebiegł biało-brązowo-czarny kot z obrożą i dzwoneczkiem. Za chwilę znowu się pojawił i dał się pogłaskać. Jedna z sąsiadek przypomniała sobie, że na przystanku wisi kartka ze zdjęciem kota który zaginął, nagroda dla znalazcy 1500 zł. Miałem rower pod ręką wiec pojechałem na przystanek a w tym czasie jedna z sąsiadek zwabiła kota do klatki. Na zdjęciu prawie że taki sam kot tylko nieco jaśniejszy. Zadzwoniłem pod podany numer i choć właścicielka zguby mówiła, że kot nie miał obroży i że nie dał by się złapać to wsiadła w samochód i szybko przyjechała. Potem musiałem jeszcze przed nią wyjechać bo zaplątała się w osiedlowych uliczkach. Kot nie był jednak tym jej kotem.
Z chłopakami po osiedlu
No i jeszcze takie dwa zdjęcia z dzisiaj z Ustronia (bez roweru)
W rzece Wiśle w Ustroniu
Wąż we Wiśle
A kawałek dalej dużo ludzi nad wodą i w wodzie z dzieciakami.

| 21:47 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj Kotek poszedł sobie swoją kocią drogą
Skowronek
| 17:11 czwartek, 20 sierpnia 2015 | linkuj Szkoda, że to jednak nie był ten kot... A co się stało z tym z dzwoneczkiem?
| 22:30 wtorek, 18 sierpnia 2015 | linkuj Wiem że niegroźny ale dzieciak i tak się przestraszy
Greger
| 08:04 wtorek, 18 sierpnia 2015 | linkuj Z zaskrońców są świetni pływacy. Kiedyś jeden zadomowił się w oczku wodnym blisko mojego domku i poławiał żaby. Pozdrawiam!
Jorg
| 04:29 poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | linkuj Jeszcze parę lat i będziesz miał z kim wyjechać na dalsze wypady. A wąż to zupełnie niegroźny zaskroniec który zaplątał się gdzieś w pobliże plaży