Przysłop, Karolówka

Sobota, 18 lipca 2015 | dodano: 18.07.2015

Po tygodniowym urlopie wyskoczyłem sobie w końcu na rower. Po takiej przerwie gorzej było zrobić setkę niż po nocce w pracy. No ale spałem też krótko i wróciły upały. Wyjazd 7:30, kierunek Wisła.
Najpierw jednak zajrzałem do kamieniołomu pod Skalicą w Ustroniu, gdzie wycięli trochę drzew i krzaków i coś tam będą robić.
Skalica kamieniołom
Wisła
Początek podjazdu na Salmopol
Początek podjazdu na Salmopol.
Ja pojechałem w prawo do doliny Rostoki
Początek szutrowego podjazdu
Na podjeździe
Zielony Kopiec
Zielony Kopiec (szutrostrada)
Barania Góra
Dojechałem do "stokowki" biegnącej z Salmopolu na Przysłop i nią pojechałem na Przysłop. Właściwie to pierwszy raz tamtędy jechałem, bo zazwyczaj stamtąd jeździłem na główny grzbiet i po szczytach. Teraz miałem nieco ograniczony czas.
Stokówka
Szutrami
Na podjeździe
Schronisko na Przysłopie
Od schroniska niebieskim szlakiem na Karolówkę a potem przez Pietraszonkę do Istebnej
Na niebieskim szlaku
Karolówka
Zjazd na Pietraszonkę zielonym szlakiem
Podjazd do Istebnej
Istebna
Kierunek Jaworzynka
Przejście graniczne w Jasnowicach
Powrót przez Czechy

| 20:38 wtorek, 21 lipca 2015 | linkuj Trasa widokowo wspaniała i szybka. W upalne dni plusem jest dostępność do kilku źródełek i cieków wodnych. Pod Baranią rzeczywiście słyszałem głuszca.
andrzejr76
| 09:19 wtorek, 21 lipca 2015 | linkuj Ja się tylko śmieję:-D ,kiedyś przejeżdżałem tamtędy koło leśników i nawet uwagi na mnie nie zwrócili. Ale raz ktoś Mi mówił że na Salmopolu stała policja i nie wpuszczali rowerzystów :-P
| 23:08 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Tylko że na tych szutrach, jest zakaz jazdy rowerem, bo Polska to dziwny kraj.
TomliDzons
| 06:24 poniedziałek, 20 lipca 2015 | linkuj Faktycznei szytry są świetne, nie to co beskidzka rąbanka....Świetne tereny do jazdy i te widoki! Pozdrawiam!