Żywocice, Cierlicko

Czwartek, 22 stycznia 2015 | dodano: 22.01.2015

Po okolicy.
W Czeskim Cieszynie przy drodze, którą często przejeżdżam dostrzegłem kolejny dawny słupek wyznaczający granice miasta w XIX w.
Czeski Cieszyn, słupek graniczny
Jezioro Cierlicko
Pałacyk w Cierlicku
Mocno zmieniony dwór w Trzanowicach
Na koniec zrobiłem sobie podjazd na Górny Żuków i pojechałem do Dolnego Żukowa gdzie znajduje się fajny zjazd.
Na ul. Łakowej wyciągałem już kilka razy ponad 80 k/h. Dzisiaj tylko 76 k/h
Ulica Łąkowa
Zjazd Łąkowa

A poniżej propozycja dla Tomka (xtnt)

| 17:06 sobota, 24 stycznia 2015 | linkuj xtnt - bocian o tej porze roku? Gdybyś się wybierał to możesz dać znać i jak mi spasuje to chętnie się przejadę (najlepiej sobota). Proponuję jednak tak zaplanować aby świt wyszedł w Czeskim Cieszynie. Z Czeskiego Cieszyna nad Cierlicko to tylko 10 km, więc czasowo niedużo a przynajmniej nowe tereny można zobaczyć a nie tylko przejechać.
| 18:41 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Dodałem propozycję na trasę w okolicach Cierlicka i Żermanic
| 20:28 czwartek, 22 stycznia 2015 | linkuj Ten zjazd jest w Czeskim Cieszynie (Dolny Żuków), 40-41ty km