Górki Wielkie, Skoczów

Środa, 14 stycznia 2015 | dodano: 14.01.2015

Miałem zamiar trochę więcej pojeździć jednak jedno zdarzenie za Cieszynem nieco ograniczyło moje plany. Chciałem sobie dziś odwiedzić kilka dworków i pałaców oraz  zamek w Grodźcu. Tuż przed Bażanowicami jadący przede mną w odległości ok 100 m. samochód potrącił młodą sarnę - kozła i odjechał. Zadzwoniłem zaraz na policję, gdyż zwierzę leżało ranne na środku drogi. Po chwili zatrzymała się też jedna kobieta i próbowała sarnie pomóc. Niestety uderzenie w nogi i brzuch było bardzo poważne i było widać że pewnie z tego nie wyjdzie. Po jakimś czasie przejeżdżał mój szef z pracy i również się zatrzymał. Zadzwonił do znajomego weterynarza, ale ten oznajmił że nie da rady, a poza tym policja już dzwoniła do niego. Nikt nie chciał, albo nie mógł przyjechać aby ulżyć zwierzęciu (uśpić). W sumie to mój szef z racji profesji którą się zajmuje też dałby radę (poderżnąć gardło) ale zaraz była by afera. Nie no głupi żart. Dopiero po ok pół godziny przejeżdżali policjanci od strony Goleszowa i zajęli się sprawą.
Ja pojechałem dalej.

Dworek w Cieszynie-Bobrku
Dwór w Bażanowicach
Podjazd na Chełm
Chełm 464 m
Chełm 464 m. taki sobie nieduży pagór, podjazd z blatu
Widok z Chełmu na północ
Niższy wierzchołek Chełmu
Zjechałem leśną dróżką do Godziszowa i przy okazji nieźle ubłociłem rower
Nierodzim
Rzeka Wisła
Galeria rzeźb w Górkach
Dwór w Górkach Wielkich
Wisła w Skoczowie
Na miejscu boiska stał kiedyś skoczowski zamek