Koziniec

Czwartek, 8 stycznia 2015 | dodano: 08.01.2015

Mogłem jechać gdzieś indziej bo drogi suche, jednak ponownie wybrałem górki i śnieg.

Most graniczny
Most graniczny (robią drogę rowerową nad Olzą)
Rzeka Ropica
Chata Koziniec
Bałwan
Dr Kozel
Dr Kozel. Dużo wcześniej przed Garym F.
Zjazd zielonym szlakiem
Na zjeździe
Końcówka zjazdu
Krowy na śniegu
Widoczek na Czantorię
Potem jeszcze do pracy

| 20:02 niedziela, 11 stycznia 2015 | linkuj Podjazd na Koziniec męczy trochę udo :). Podoba mi się! W zimowych, odpowiednich warunkach (jak te na fotach) musi być ciekawie.
| 12:27 piątek, 9 stycznia 2015 | linkuj Podjazd na Koziniec był Ok. W dole posypane żwirem a wyżej biało. Do schroniska można dojechać nawet samochodem. Zjeżdżałem szlakiem i tam było tylko trochę przechodzone. Nie było na szczęście głębokich zasp i zjazd był bajera. Jednak w zimie nigdy nie da się przewidzieć warunków w górach. Jak niedawno podjeżdżałem w Starych Hamrach na Gruń to była szklanka, ledwo dało się jechać. Nie znaczy to że teraz jest tam tak samo, bo mogli coś posypać. Podejrzewam że podjazd na Jaworowy będzie podobny, z tym że teraz jest odwilż i śnieg rozmięknie.