Kateřinice, Trnávka

Piątek, 26 grudnia 2014 | dodano: 26.12.2014

W planach była traska dwa razy dłuższa (Stary Jicin) jednak pogoda nieco przeszkodziła. Wyjeżdżałem przed 6 godz i drogi były jeszcze suche. Przed Frydkiem drogi już mokre i ciągle wiało od zachodu. W Rychalticach zaczęło sypać śniegiem, w krótkiej chwili drogi zrobiły się białe, zarówno te boczne jak i główne. Zdecydowałem zatem skrócić wyjazd i przez inne miejscowości wróciłem do Frydku. Stamtąd pod górami do domu.
No i jest już więcej km niż w zeszłym roku:)

Dobra
Na zjazdach ciekawie
Dwór w Trnavce
Staříč
Sviadnov, tu přišel o život Ondráš
Stare Mesto u Frydku
Noszowice
Ropice
A w domu zabawa na całego

| 21:31 poniedziałek, 29 grudnia 2014 | linkuj Niezła jazda w takich zimowych warunkach. Trzeba byłoby mi pomyśleć o błotnikach. Nic przyjemnego, gdy zimna breja z asfaltu mrozi tylną część ciała ;).
gustav
| 14:47 piątek, 26 grudnia 2014 | linkuj W Rybniku 1. raz tej ''''zimy'''' od samego rana biało, mokro... błotniki podstawą w rowerowaniu :>