Urodzinowa przejażdżka

Sobota, 13 grudnia 2014 | dodano: 13.12.2014

Zafundowałem sobie wypad na Beskidzką Panią czyli na "Naj" w Księstwie Cieszyńskim. Po nocnej zmianie na chwilę do domu i w drogę. W tamtą stronę mocno wiało. Na podjeździe na szczęście wiatr zelżał, choć może to dlatego że podjeżdżałem od zawietrznej. Z doliny Jastrzębiej i przez Zimny. Mniej więcej od ok 800 m. śnieg. Po dojechaniu do drogi asfaltowej natknąłem się na świeży ślad jakiegoś szosowca, jednak po ok 1 km widać było że nieborak ślizgał się na lodzie i śniegu a potem zawrócił.
Patrzyłem wczoraj na kamerki i rankiem na szczycie było pochmurno, żadnych widoków. Dzisiaj zupełnie inaczej. Zdjęcia tego nie oddają ale było widać świetnie całe Tatry, Małą i Wielką Fatrę oraz inne pasma. Po nasyceniu oczu widokami zjeżdżałem drogą gdzieś do połowy a potem jakimiś leśnymi ścieżkami przez las. Na asfaltówkę wjechałem ponownie ok 1,5 km przed końcem zjazdu. Powrót pod górami przez Ligotę Górną, Kameralną, Śmiłowice, Ropice.
W domu niespodzianka, prezent urodzinowy :)

Wyruszam na flirt z Beskidzką Panią
Dolina Jastrzębiego potoku
Kolorki na niebie i pierwszy śnieg
Na podjeździe
Tatry i Mała Fatra
Mała Fatra
Łysa Góra 1324 m
Łysa Góra 1324 m. Piąty raz w tym roku.
Widok na Smrk i Radhost
Z kamery na szczycie
Ze szczytu
Widoczek spod szczytu
Tatry na dłoni
Zjazd leśnymi ścieżkami
Kamenite

| 19:19 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj Kto chce jeszcze na LH przed zimą to radzę się pośpieszyć. Jak tylko sypnie ciut więcej śniegu to zaczną tam (drogą) na nartach jeździć i przeganiać rowerzystów.
Podaję tu adres stronki gdzie można zawsze sprawdzić warunki, prognozy i kamerki
Dzięki za życzenia:)
ArekNN
| 11:54 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj Zacznę od ( oryginalnych i niepowtarzalnych ) życzeń: Wszystkiego najlepszego!
Wybieram się tam w przyszłym tygodniu. Jeszcze nie wiem czy "z buta", czy na rowerze, wszystko zależy od urlopu żonki ( z żoną to z buta, bez żony- na kołach :) ) Twój wpis spowodował, ze jeszcze bardziej nie mogę się doczekać tej wycieczki i już nóżkami przebieram :D
| 21:17 sobota, 13 grudnia 2014 | linkuj Wszystkiego najlepszego :). Świetny wypad z widokami pełnymi zachwytu. Bardzo fajne fotki! Super!
lea
| 16:32 sobota, 13 grudnia 2014 | linkuj Piękna urodzinowa przejażdżka. Widoki zapierają dech w piersi!