Cieszyn (+ wspin. arch. 96)

Poniedziałek, 8 grudnia 2014 | dodano: 09.12.2014

Miasto i praca.

Nic ciekawego więc znowu coś z archiwum tatrzańskiego.
Jeden z początkowych wyjazdów w Tatry (bodajże 7), gdzie oprócz turystycznej wędrówki liznąłem nieco wspinaczki. Pierwszy raz w rejonie Morskiego Oka byłem w lutym 2000 r. wspinając się na Cubrynie.
W lipcu 2000 r. wraz z bratem Wiesławem i kolegą Krzyśkiem pojechaliśmy na Rysy. Jako że głód Tatr był duży i miałem sporą zaprawę kondycyjną ze startów w MTB to od schroniska na szczyt zrobiłem czas 1 godz 45 min.
Po zejściu nad Czarny Staw poszliśmy na Mięguszowiecką Przełęcz pod Chłopkiem. Stamtąd sam wspiąłem się granią (I) na Czarnego Mięgusza 2410 m.

W drodze do MOka
Zejście z Mięguszowieckiej Przełęczy
Na Kazalnicy
Na Kazalnicy.
Niepozorny wierzchołek w pobliżu szlaku. W stronę Czarnego Stawu opada jednak ponad 500-metrowa ściana - "Zerwa, polska ściana ścian"
Wielki Szczyt Mięguszowiecki
Patrzyłem wtedy również na wsch. ścianę WSM i jeszcze nie wiedziałem że będę się tam kiedyś wspinał.