Offberg

Czwartek, 26 czerwca 2014 | dodano: 26.06.2014

Dzisiaj ponownie do Radlina. Sprawa domówiona przedwczoraj i wszystko sprawnie załatwione. Ponadto pomogli mi: Gustav, Marek87 i andrzejr76 z BS oraz Andrzej, Jacek i Tomek. Dzięki wielkie  jeszcze raz chłopaki.

Cel dzisiejszego wyjazdu

Po nocnej zmianie wracałem rowerem do domu w deszczu. Zawiozłem chłopaków do przedszkola i czekałem aż przestanie padać.  Zrobiłem drobne przemeblowania w domu i kiedy nadeszła pora wyjazdu droga była już podeschnięta.
Od Hażlacha do Kończyc W. słabo padało
Mszana
Radlin fontanna

Do Radlina przyjechałem niemal w tym samym czasie co umówiony kierowca z firmy. Chwilę później przyjechał Sebastian i wraz z kilkoma innymi gośćmi znieśliśmy go z 2 piętra. Waży chyba z 250 kg i trochę nieporęczny w noszeniu.
Do Cieszyna wróciłem z kierowcą samochodem.
Wraz z Markiem, Andrzejem, Jackiem i drugim Andrzejem wynieśliśmy go do mnie na 2 piętro.
I oto jest już u mnie

Offberg w domu
Paweł przy pianinie
Paweł przy pianinie. Przywiozłem chłopaków z przedszkola i od razu Paweł nam zagrał.
Bo tak na serio to głównie dla niego.
Wojtek przy pianinie
I obaj
Wieczorem jeszcze do pracy.

gustav
| 21:24 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Fajna sprawa z tym pianinem :) kiedyś może też się tym zainteresuję hehe
Tak jak pisze Tlenek - są rzeczy znacznie ciekawsze niż komputer
| 20:43 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Nie ma za co dziękować :). Zawsze jestem chętny do pomocy. Widać, że młodzi załapali już temat :). Hehe! Udany zakup Offberga :).
tlenek
| 17:48 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Fajnie że maja jakąs zajawke, nie tylko komputer jak to w dzisiejszych czasach :)
A już myślałem że kombinujesz z startem w maratonie w Radlinie :)