Stożek z Markiem

Niedziela, 27 kwietnia 2014 | dodano: 27.04.2014

Pojechałem dzisiaj z Markiem na Stożek zobaczyć zawody w downhillu - Diverse Downhill Contrest zaliczane do Pucharu Europy . Miałem jechać sam ale na wszelki wypadek wysłałem smsa Markowi czy czasem gdzieś nie śmiga na rowerze. Marek zaraz oddzwonił że wraca z Czech z Komornej i że chętnie pojedzie. Zatem umówiliśmy się przy moście sportowym o 13:40. Tego dnia był tam jednak bieg uliczny na 10 km, w którym startowała min jego koleżanka zwana przez niego "ludziem". Drugi ludź dojechał ze śladami górskiej włóczęgi i patrząc na tych co to wybrali dzisiaj bieg zamiast roweru :))) wypatrzyliśmy nawet biegnącą uśmiechniętą P....... Ode mnie tutaj gratulacje za udział, ukończenie i świetny czas.

Cieszyn Fortuna Bieg
My wkrótce ruszyliśmy swoje rumaki i pokręciliśmy w stronę gór. Przez Kojkowice do Czech i dalej przez Bystrzycę do Nydku.

Leszna Dolna
Leszna Dolna (Marek87)
Podjazd do schroniska na Soszowie
Podjazd do schroniska na Soszowie. Puściliśmy jeźdźców przodem ale niedługo musiałem ich wyprzedzać
Schronisko na Soszowie
Jest i Marek
Jest i Marek. Ja na świeżo, on już z rana zaliczył jeszcze czeskie górki.
Na Soszowie
Zjazd z Cieślara. Przed nami Stoźek
Zjazd z Cieślara. Przed nami Stożek
Na Stożek trafiliśmy niemal w idealnym czasie. Zjeżdżali dopiero juniorzy na fullach.
Downhill na Stożku
Zjazd na Stożku
Stożek
Stożek juniorzy
Bramka startowa przy schronisku na wys 978 m
Bramka startowa przy schronisku na wys ok 960 m
Meta przy dolnej stacji wyciągu, ok 730 m.
Widoczek na Wisłę
Widoczek na Wisłę i jedziemy w dół
Juniorzy w akcji
Dojeżdżamy do dalszej części trasy i oglądamy zmagania zjazdowców
Wąsko, kręto, stromo, z korzonkami, kamieniami i skoczniami. Po prostu niezła zabawa
Marek też foci
Widowiskowo
Jest widowiskowo i szybko
Lecą w dół
Hasła też tam był niezłe:) Puść te chample! cycki na dole!
Hasła też tam był niezłe:) Puść te hample! cycki na dole!
Więc pędzili... jak szaleni
Łogień z d
Łogień z d...
Dawaj, dawaj!
A były nie tylko na dole
A te były nie tylko na dole
Im niżej tym więcej kibiców
Były trąbki, wuwuzelle i hit - obręcze
Doping na obręczy
Niezła hopka
I skoki też super
Było co podziwiać
Kto nie był niech żałuje
Spotkałem też Wojtka Śliwkę (z plecaczkiem). Kto pamięta jak Wojtek wygrywał zjazdy?
Seniorzy w akcji
Wjazd do lasu i ostatnia sekcja z kamieniami i korzeniami
Nie ma to tamto Beskidy!
Nie ma odpuszczania
I zjazd do mety
Czołówka na mecie. M. Jodko
Czołówka na mecie. M. Jodko 2 min 21 sek!
Czasy na tablicy to jakiś kosmos
I zwycięzca S.Łukasik 2:06
I zwycięzca Sławomir Łukasik  z czasem 2 min i 6 sek

Zaraz za metą zwycięzca wpada w poślizg i wali prosto w moje nogi tylnym kołem. Nie nie poległem:) ale zabolało konkretnie. Dobrze przynajmniej że nie oberwałem ramą lub korbą. Kilka ran i otarć oraz spora buła wyskoczyła. Ciut niżej był ambulans, więc zawitałem do nich i zrobili mi opatrunek.
Nie czekaliśmy na dekorację, zjazd wśród tłumów do parkingu i dalej przez Łabajów do Wisły. Mimo tego niemiłego incydentu kręciło mi się do domu normalnie. Z Ustronia myknęliśmy jeszcze przez Cisownicę i Dzięgielów. Dzięki Marko za tripa.

| 14:49 sobota, 3 maja 2014 | linkuj Dzięki również Daniel za wspólne krecenie ;). Fajnie było zobaczyć w realu Twój ogień w nogach :). Impreza na Stożku była fenomenalna! Jak będzie czas to trzeba wpaść do tego Ustronia lub (i) do Międzybrodzia. Do zaś! :)
| 07:06 wtorek, 29 kwietnia 2014 | linkuj wmarek74 A co masz tam jakiegoś faworyta?:) Ja tylko zajrzeć
| 23:04 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj He na Palenicy byłem kiedyś 3 w slalomie. Trzeba będzie zajrzeć
andrzejr76
| 22:23 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj !0 -11 maja na Palenicy jest Rockstar Beskidia DH
| 21:10 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj wmarek74 na szczęście nie kolano
gustav następne zawody w zjeździe są w lipcu w Międzybrodziu Żywieckim
gustav
| 11:27 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj na żywo chętnie bym pooglądał takie coś :) ale gdzie tam w Rybcu heh..
| 20:58 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Ok, super, czekam na więcej fociszy :) Fajnie, że się zgadaliście na wspólnego tripa ;)