Czantoria 995 m.

• Temperatura -10.0°C
Niedziela, 26 stycznia 2014 | dodano: 26.01.2014

Ruszaj w góry miły bracie tam przygoda czeka na cię...
Pogoda dopisała, zimno ale pięknie.

Olza w Cieszynie
Czeski Cieszyn
Czeski Cieszyn , na ścieżce mój wczorajszy ślad
Trzyniec
Nydek
Podjazd z Nydku
Czescy turyści zakładają raki na buty
Im wyżej tym ładniej
Widok na Jawornik
Wisła Jawornik
Równica z Ustronia

| 22:16 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Ahh, zapomniałem o jeszcze jednym. Szkoda, że nie pojechałeś w ten Javorovy. Ale równie dobrze ja mogłem pojechać na Czantorię. Spontaniczne "zderzenie" się" w takich warunkach byłoby kultowe :). Może kiedyś...
| 22:11 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Kurczę, ale miazga! Przy takich sceneriach więcej czasu spędza się na robieniu fot niż na pedałowaniu :). Fajnie widzieć jak było na górce po drugiej stronie doliny :). Poezja! Ominąłeś ten stromy kawałek czerwonego przy zjeździe z Czantorii?! Ja tam mam poszarpane nerwy w lecie - a co dopiero w zimie :).
gustav
| 19:00 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj cudne widoczki :))
| 21:42 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj Pięknie,uczta dla oczu:)
| 21:35 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj Czadzior na maksa! Też się dziś pobujałem po okolicy, ale na wyższe górki brakło odwagi ;)
tlenek
| 20:35 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj Ale klimat! świetne te ośnieżone drzewa.
andrzejr76
| 20:06 niedziela, 26 stycznia 2014 | linkuj Też dzisiaj myślałem o Czantori, ale pojechałem na przeciwległą górę, Równicę.